loading...
به روز ترین سایت فیلم
حامدعزت ابادی و علی بازدید : 162 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (1)

یکی از فانتزیام اینه که :
یه سیمکارت بخرم واسه اولین بار اس ام اس بدم به برنامه ی 90 بعدش برنده شم ... هر چقدرم بهم زنگیدن جواب ندم و کسی متوجه نشه که من کی بودم ... بعدش آروم آروم برم تو افق محو شم ...
یه همچین آدم فانتزیم من D:

 

داشتم میرفتم پارک پام گیر کرد به یه زنجیر نزدیک بود مثه جنازه پخته زمین شم ولی خدارو شکر پخت نشدم فقط دست و پاهام شکست الانم دارم با دست و پای شکسته براتون پست میزارم!!!!

 

 

یه بار با دوستام داشتم پیتزا می خوردم.یکی از بچه ها گفت:پیتزا چه گرون شده.اون یکی گفت:آره خیلی گرون شده.اون یکی فکر می کنین چی گفت،گفت:تازه این قدر پیشرفت کرده که دخترا تا یکی رو می بینن که ازش داره صد تا برنامه دوستی باهاش می ریزن.الان دیگه به بنز اهمیت نمی دن.
فکر می کرد داریم در باره پراید حرف می زنیم.
دوست گیجه من دارم؟

 

 

 

دوستـــــــــــــــــــان
بیایید متحدشیم
اقا جدی بیاین واس عید امسال جوراب پاره رو مد کنیم
خدایی این درد چقـــــــــــــــدر از دوستانه
رد نشو الکی دیگه
خنده دار نبود حداقل یه لایک که میتونی بکنی
من از بچگی ارزو داشتم یکی مطلبمو لایک کنه
یعنی میشه؟ :-(

 

 

یعنی بخدا اگه مسئولین کتاب گینس اسم منو تو کتاب رکوردشون ثبت نکنن ناراحت میشم
آخه مگه حتما باید یه کار فوق العاده عجیبی بکنیم که اسممونو بنویسن اون توو؟
اصلا من دیگه قهرم :(
چرا به خواسته های یه جوون توجه نمیشه؟
نمیگن من شکست میخورم میرم معتاد شم؟ شاید هم برم خواننده شم الله و اعلم
دیگه با هیچکی حرف نمیزنم حالا که اینجوری شد
اگه رئیس گینس هم بیاد به دست و پام بیفته دیگه حاضر نیستم اسممو اونجا بذارن
برن دنبال یکی دیگه.... حیفه من
حیف این همه استعداد نهفته
آخر هم میدونم فرار مغز ها خواهم کرد و همه حسرت منو بخورن

 

 

بدتــرین حــالت میــدونی چیه ؟
ایــنه که خودکــار یا مدادت دقــیقا موقــعی که حسّ درس خونــدن بهــت دس داده " گم بشه"
اگه وسط درس خوندن "گم بشه" که از بدهم بدتره !!

برچسب ها جوک , جک , جوک جدید ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 365
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,068
  • بازدید ماه : 2,200
  • بازدید سال : 12,084
  • بازدید کلی : 205,636
  • کدهای اختصاصی